top of page

טבעת נישואין בעיצוב אישי

מועד החתונה מתקרב ועוד לא מצאתם את טבעת הנישואין שחלמתם עליה? חיפשתם טבעת נישואין באינטרנט וזה כמעט מה שדמיינתם אבל לא ממש? עברתם בין חנויות התכשיטים ועדיין לא מצאתם את זו שאהבה נפשכם? אל דאגה...לעצב עבורכם את אותה טבעת נישואין מיוחדת שדמיינתם זו המומחיות שלנו. אנו בדינר עיצוב תכשיטים, מתמחים בעיצוב תכשיטים אישיים ,בטכניקות עיצוב מגוונות מעבודת יד עד עיצוב ממוחשב , כך שלכם נותר רק ללכת עם הדמיון ואנחנו נדע איך להפוך זאת למציאות, לטבעות נישואין יפות ונוחות שתוקירו לאורך חייכם.

לרכוש טבעת נישואין מעוצבת זה תהליך שונה מלהזמין טבעת נישואין בעיצוב אישי. קיימים בשוק התכשיטים סגנונות עיצוב רבים והמבחר רב , אבל להוסיף את הנגיעות המיוחדות שמסמלות את הזוגיות שלכם , לזה אין תחליף בין כל העיצובים שמסביב.

עיצוב טבעות הנישואין המיוחדות שלכם יכול לכלול אלמנטים שונים שעבורכם הם בעלי משמעות, חריטות של סמלים, צורות , טקסטורות מיוחדות, כיתוב אישי והאפשרויות הן אינסופיות. זכורים לי היטב זוג חמוד שבחרו לעצב טבעות נישואין שחלק מהחריטה החיצונית על הטבעת היה צורה גיאוגרפית של המדינה ממנה הם באו. עיצוב אישי בטבעת נישואין גם יכול להיות חריטת טביעת אצבע של בן הזוג על גבי הטבעת .

מאחר ואכן אפשרויות העיצוב של טבעות הנישואין הן רבות, טוב שיש לכם מעצב תכשיטים אישי שיכול להנחות אתכם כיצד האלמנטים העיצוביים יראו בטבעת הסופית, וכיצד לשלב בין הרעיונות השונים. במהלך תהליך העיצוב תוכלו לקבל סקיצה ראשונית לעיתים אף ממוחשבת, תלוי בסוג העיצוב, עוד לפני ההחלטה הסופית על העיצוב הנבחר.

פרמטרים עיצוביים חשובים לא פחות הם מימדי טבעות הנישואין, רוחב ועובי טבעת הנישואין, סוג המתכת ומשקל סופי של הטבעת , אלו הן חלק מההחלטות הקלות יותר בתהליך במידה ואתם בוחרים לעצב את טבעות הנישואין שלכם אצל מעצבי תכשיטים המתמחים בעיצובים אישיים.

ללכת על טבעת נישואין בעיצוב איש וייחודי בעינינו אומר הרבה על הזוג המאושר ועל הקשר המיוחד שלהם, זהו תהליך מהנה ובהדרכה נכונה מניב תוצאות מרהיבות , טבעות נישואין שכל מבט בהן מזכיר לזוג המאושר מאיפה הכל התחיל ולאן הם רוצים ללכת ביחד.

שיהיה בשעה טובה ובאהבת אמת!

דינר עיצוב תכשיטים

DINAR jewelry design

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page