top of page

טיפים לאיחסון, ניקוי ושימור תכשיטים!

קניתם תכשיט מעוצב , טבעת נישואין, טבעת אירוסין מ DINAR

ואתם רוצים שהיופי ישמר מרהיב כמו ביום שקיבלתם את התכשיט המעוצב שלכם?

אז איך לשמור על התכשיט?

שמירת התכשיט נוצץ ומרהיב היא משימה קלה למדי, פשוט יש לסגל כמה הרגלים טובים ולהקפיד עליהם.

ענידת/הסרת התכשיט:

*יש להסיר את התכשיט במקרים הבאים: מגע עם חומרי ניקוי חזקים וחומרים כימיים בכלל, בעת הרחצה, בזמן שחייה בבריכה ובים, בעת מאמץ גופני המוביל להזעה ולפני השינה.

*את התכשיט יש לשים רק אחרי שסיימת להתאפר, להתבשם, לשים ספרי בשיער, להתמרח בקרמים וכו'...וכמובן רק כשהידיים נקיות מכל קרם או תכשיר קוסמטי.

זאת מאחר וכל החומרים הללו מכילים תכולה כימית שלא תמיד מוכרת השפעתם על תכשיטים, בעיקר כשמדובר בתכשיטי כסף עם ציפוי זהב או זהב לבן עם ציפוי רודיום קלאסי.

מהי הדרך הטובה לאחסן תכשיטים?

* חשוב להימנע מהיווצרות לחות בסביבת התכשיטים, ולכן כדאי לאחסנם במקום קריר ויבש, שאינו חשוף לשמש במהלך היום.

*לאחסן את התכשיטים בנפרד לפי סוג המתכת ולמנוע שפשוף ומגע בין תכשיט אחד למשנהו. כשהתכשיט מאוחסן בקופסא, יש לשים לב שהקופסא מתאימה לגודלו והיא לא לוחצת עליו, דבר היכול עם הזמן לפגוע בצורתו ובאבני החן המשובצים בו.

*קופסאות האיחסון של התכשיט צריכות להיות מרופדות בבד עדין, ועדיף שצבעו של הבד הפנימי יהיה בצבע בהיר לבן ולא צבעוני.

איך לנקות תכשיטי זהב?

אנו בדינר מעצבים עם מתכות איכותיות ובעיקר עם זהב על סוגיו , וכאשר מדובר בתכשיט העשוי מזהב מוצק (לא בתכשיט גולדפילד או מצופה זהב) הניקוי הוא אפשרי אפילו בבית. אך יש לציין שהשיטה המפורטת לא מתאימה לתכשיטי זהב עדינים משובצים או תכשיטים בעלי גימור מאט עדין או תכונות עדינות אחרות.

שיטות ניקוי:

*ניקוי באופן תדיר בעזרת מטלית רכה המיועדת למטרה זו ,יכולה למנוע השחרה ולהחזיר לזהב את צבעו אך לא תוציא לכלוכים שנלכדו בתכשיט במידה וישנם.

*במקרה של לכלוך והשחרה, הניקוי מצריך יותר משפשוף קל. ואז אפשר להשתמש בשיטת הצחצוח. השיטה לא מתאימה לתכשיטים משובצים או תכשיטים בעלי גימור מאט עדין או תכונות עדינות אחרות.

שיטת הצחצוח: משחת שיניים רגילה (ללא חומרי הלבנה)+ מברשת שיניים בדרגת סופט

(אין לצחצח תכשיט עם מברשת גסה וחזקה העלולה לפגום ולשרוט את התכשיט).

לאחר השריית התכשיט למשך מספר דקות במים חמימים ,

יש לצחצח אותו בעדינות עם מברשת ומעט מאוד משחה.

לאחר הצחצוח להחזיר להשרייה קצרצרה, ולנגב היטב לפני איחסון או ענידה. על ידי שימור נכון איחסון וניקוי ,התכשיט שלכם ישמור על יופיו,

אך כמובן שתמיד תוכלו להגיע אלינו לסטודיו DINAR לניקוי מקצועי באמצעות מיקרוסקופ ומיכשור מתאים אשר בוודאי עושה את עבודת הניקוי מושלמת.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page