top of page

שחזור תכשיטים

שחזור תכשיטים נשמע כמו אומנות קדומה ונדירה , אבל על ידי שימוש בעזרים טכנולוגיים עכשווים והתמחות מקצועית בעולם הצורפות ,אומנות שחזור התכשיטים הופכת להיות נגישה לכל לקוח באשר לכל תכשיט.

לקוחות רבים באים אלינו לסטודיו דינר עם עגיל אחד שנשאר בודד , תכשיטי ירושה שאבד עליהם הקלח והעבר הרחוק הותיר עלהים חותם משלו, זכרונות מתכשיט ישן שאבד לו כשהם שחו בים ,והם רוצים להחיות את התכשיטים ,להנות מהם מחדש ומהזכרונות שהם נושאים בקרבם.

אנו בדינר עיצוב תכשיטים מתמחים בשחזור תכשיטים, ייצור עגיל תואם במקום העגיל שאבד, תיקון תכשיטים ישנים, חידוש חריטות על תכשיטי ירושה עתיקים, שיבוץ מחדש תכשיטים, ואף יצירת תכשיט מתמונה. לא אחת מגיעים אלינו לקוחות עם תמונה של תכשיט בעל ערך סנטימנטלי שאבד, והם לא דמיינו לעצמם שניתן לשחזרו ולהכינו מחדש בעזרת התמונות שיש ברשותם והמידע הבסיסי שהם זוכרים על התכשיט. אנו בדינר עיצוב תכשיטים נעזרים בטכניקות עתיקות מעולם הצורפות עד שימוש באמצעים טכנולוגיים חדשניים לייצור תכשיטים ושחזורם. כך שהחלום הופך למציאות, הזכרון על התכשיט היפה והיקר לליבכם חוזר להיות רב נוכחות ביום-יום, ושוב תוכלו להנות מהתכשיטים שכה אהבתם.

נשמח להעמיד לרשותכם את מיומנות שחזור התכשיטים!

דינר עיצוב תכשיטים

DINAR jewelry design

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page